Ultimate Rakion ~ Private Server.

The Ultimate Rakion Private Server!
 
PortalHomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Ventrilo

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Alex
Newbie
Newbie


Posts : 1
Join date : 2009-09-18

PostSubject: Ventrilo   Fri Sep 18, 2009 3:25 pm

Ventrilo Info

IP:voice400.inx-gaming.co.uk
Port: 6635

[Edited by M60BOY:]
[Click Here To Download]
Back to top Go down
View user profile
dave777
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-09-12
Age : 27
Location : Germany

PostSubject: Re: Ventrilo   Fri Sep 18, 2009 9:05 pm

ahh... is this something like "TeamSpeak" ?
are u posting this that we can join the server?
sorry よろしくぅ(^o^)/
Back to top Go down
View user profile
M60BOY
Admin
Admin
avatar

Posts : 118
Join date : 2009-08-23
Age : 23

PostSubject: Re: Ventrilo   Sat Sep 19, 2009 1:14 pm

Yes its like that. U can speak with the members of URakion by mic.

_________________






Dont Steal This Or You Will Die!!
Back to top Go down
View user profile http://urakion.darkbb.com and privaterakion.myfreeforum.org
dave777
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-09-12
Age : 27
Location : Germany

PostSubject: Re: Ventrilo   Sat Sep 19, 2009 6:46 pm

sweet!
i'll try that someday... but first i need to get a mic again... >_<
it got recently destroyed by singing "noooooo~~~"
hahahhaa ofcourse it fall on the ground and someone accidentally stept on it... well...
thanks alex for info! =D
thank you too M60 X)
Back to top Go down
View user profile
M60BOY
Admin
Admin
avatar

Posts : 118
Join date : 2009-08-23
Age : 23

PostSubject: Re: Ventrilo   Mon Sep 21, 2009 6:48 am

Smile YW

_________________






Dont Steal This Or You Will Die!!
Back to top Go down
View user profile http://urakion.darkbb.com and privaterakion.myfreeforum.org
DarkFist
Mod
Mod
avatar

Posts : 86
Join date : 2009-09-03

PostSubject: Re: Ventrilo   Fri Sep 25, 2009 6:25 am

dave777 wrote:
sweet!
i'll try that someday... but first i need to get a mic again... >_<
it got recently destroyed by singing "noooooo~~~"
hahahhaa ofcourse it fall on the ground and someone accidentally stept on it... well...
thanks alex for info! =D
thank you too M60 X)

How many times have you said thanks to M60 XD? Its just so weird Like you would ask over 100s of things and allways keep saying thanks xD. Sure you can say thanks I dont care . And how the hell did you manage to fell it down AND step on it XD LOL thats fail



hmmm... No one is online in ventrillo... My clock is 15:33 pm (I live in Finland)

_________________


Dont Steal This Or You Will Die!!
Back to top Go down
View user profile
dave777
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-09-12
Age : 27
Location : Germany

PostSubject: Re: Ventrilo   Fri Sep 25, 2009 8:01 am

well hahahaha i wanted to clean up down there in my music room but.... i forgot and...we just played ... and there were so much cables lying there and then... woops
XD
Back to top Go down
View user profile
dave777
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 66
Join date : 2009-09-12
Age : 27
Location : Germany

PostSubject: Re: Ventrilo   Fri Sep 25, 2009 8:17 am

AHhh... yes right about that questiont "How many times have you said thanks to M60 XD?"


im somone who says that a lot sorry... and thank you ...
yeah... sorry if it bothers you i can stop

well because he is so nice
and i think i do ask him 100s of things XD
and he does a grate job and doing a sig for me and stuff and answering noob questions for me and and and ... thats very kind of him
and i appreciate it
i cant just dont say thanks too him
well if its bother him i can stop ofcourse
but how can be a "thank you" be bothering x)

you doing a grate job M60
Back to top Go down
View user profile
M60BOY
Admin
Admin
avatar

Posts : 118
Join date : 2009-08-23
Age : 23

PostSubject: Re: Ventrilo   Fri Sep 25, 2009 12:15 pm

Very Happy:D Wow you made me shy!Razz
Lol, this time its time to Thank You Smile
Well... Thanks Razz
Btw, its noproblem for me to do this things... Its just something that belongs to me Smile
(Doin most favors etc.)
Owh Btw, you Double posted, but this time it is Ok Wink

M60BOY

_________________






Dont Steal This Or You Will Die!!
Back to top Go down
View user profile http://urakion.darkbb.com and privaterakion.myfreeforum.org
DarkFist
Mod
Mod
avatar

Posts : 86
Join date : 2009-09-03

PostSubject: Re: Ventrilo   Sat Sep 26, 2009 2:15 am

dave777 wrote:
well hahahaha i wanted to clean up down there in my
music room but.... i forgot and...we just played ... and there were so
much cables lying there and then... woops
XD

dave777 wrote:
AHhh... yes right about that questiont "How many times have you said thanks to M60 XD?"


im somone who says that a lot sorry... and thank you ...
yeah... sorry if it bothers you i can stop

well because he is so nice
and i think i do ask him 100s of things XD
and he does a grate job and doing a sig for me and stuff and answering noob questions for me and and and ... thats very kind of him
and i appreciate it
i cant just dont say thanks too him
well if its bother him i can stop ofcourse
but how can be a "thank you" be bothering x)

you doing a grate job M60


DO NOT DOUBLE POST >.>

And nah ''Thank you be bothering'' I don't think it is bothering I just wondered why you keep saying it XD.

Well yes M60BOY is very nice Razz.

You gonna ask 100 times more? Hope no noob questions...

Yeah he is pro on making sigs Very Happy.

Lol... Answering your noob questions... Stop asking noob questions XD?

''I can't just stop saying thank you to him'' Well... You can say thank you to him if you really got something else to say to. Like if you just post ''Thank you'' It is counted as sort of spam.

''well if its bother him i can stop ofcourse'' nah it wont bother anyone.

_________________


Dont Steal This Or You Will Die!!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Ventrilo   

Back to top Go down
 
Ventrilo
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ventrilo information
» Flapper - Blood DK - DENIED
» Liadrin - Prot Paladin - DENIED
» Dota 2 public Vent/TS/Mumble?
» Ventrilo Support

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ultimate Rakion ~ Private Server. :: Non URakion Related :: Random Insanity-
Jump to: